Si tens una petita empresa o ets autònom, a continuació t’expliquem tot el que cal saber per poder sol·licitar les ajudes del Kit Digital.
Red.es posa en marxa la tercera convocatòria per a la sol·licitud de les ajudes del Programa Kit Digital. En aquesta ocasió, la convocatòria s’adreça a les empreses d’entre 0 i menys de 3 treballadors que vulguin optar a una ajuda per millorar el nivell de maduresa digital.
Qui pot sol·licitar l’ajuda?
La tercera convocatòria del Programa Kit Digital va dirigida a petites empreses, microempreses i persones en situació d’autoocupació, el domicili fiscal de les quals estigui ubicat en territori espanyol, compreses al Segment III. És a dir, a petites empreses o microempreses que tinguin entre 0 i menys de 3 treballadors.
Cal destacar que les empreses que vulguin ser beneficiàries hauran d’estar inscrites al cens d’empresaris, professionals i retenidors de l’Agència Estatal d’Administració Tributària. També ho poden ser, aquelles que estiguin en el cens equivalent de l’Administració Tributària Foral, que ha de reflectir l’activitat econòmica desenvolupada efectivament a la data de sol·licitud de l’ajuda, i tenir una antiguitat mínima de 6 mesos.
Addicionalment, els beneficiaris hauran de complir amb la resta dels requisits establerts a les Bases Reguladores del Kit Digital
Quantia de les ajudes
L’import màxim d’aquesta ajuda o bo digital per beneficiari serà de 2.000 € i amb ell, les pimes podran contractar serveis de digitalització que es contemplen en 12 categories de solucions digitals. A continuació, us presentem quins seran els imports màxims d’ajuda per categoria, així com la durada que ha de mantenir la prestació del servei.
Categoria de Solucions de Digitalització | Mesos de prestació del servei | Segment III (de 0 a 3 treballadors) |
Lloc Web i Presència bàsica a Internet | 12 | 2.000 € |
Comerç Electrònic | 12 | 2.000 € |
Gestió de Xarxes Socials | 12 | 2.000 € |
Gestió de Clients | 12 | 2.000 € (inclou 1 usuari) |
Business Intelligence i Analítica | 12 | 1.500 € (inclou 1 usuari) |
Gestió de Processos | 12 | 2.000 € (inclou 1 usuari) |
Factura Electrònica | 12 | 1.000 € (inclou 1 usuari) |
Serveis i eines d’Oficina Virtual | 12 | 250 €/ usuari (fins 2 usuaris) |
Comunicacions Segures | 12 | 125 €/ usuari (fins 2 usuaris) |
Ciberseguretat | 12 | 125 €/ dispositiu (fins 2 dispositius) |
Presència avançada a Internet | 12 | 2.000 € |
Marketplace | 12 | 2.000 € |
Quan es poden sol·licitar les ajudes?
Les empreses interessades podran sol·licitar les ajudes a partir del dia 20 d’octubre de 2022 a les 11 hores a la seu electrònica de Red.es. Tindran un termini de presentació de sol·licituds de 12 mesos.
Com fer la sol·licitud per als ajuts?
Per tenir informació detallada sobre els passos i requisits per obtenir les ajudes del Kit Digital, podeu entrar a Recursos
A més, podran fer la sol·licitud directament les empreses o persones en situació d’autoocupació, el seu representant legal o un representant voluntari que compti amb una autorització.
Es podrà presentar la sol·licitud, únicament a través del formulari automatitzat habilitat a la Seu Electrònica de Red.es.
Únicament podrà sol·licitar-se un ajut per cada petita empresa, microempresa, o persona en situació d’autoocupació de les compreses en el Segment III.
La persona sol·licitant haurà d’acreditar a través del formulari de sol·licitud, que compleix els requisits de la Convocatòria.
En el següent enllaç, podeu trobar més informació sobre els requisits de cada categoria i altres processos i gestions: BOE
Com sempre, a Gabinet Anoia Grup, estem a la seva disposició per resoldre aquells dubtes que pugui tenir.
Font:
“Se abre la tercera convocatoria de ayudas del Programa Kit Digital.” Acelera pyme, 17 October 2022, https://acelerapyme.gob.es/ca/novetats/pindola/se-abre-la-tercera-convocatoria-de-ayudas-del-programa-kit-digital. Accessed 21 October 2022.